tag:blogger.com,1999:blog-106074147205316697.post3758394995025284143..comments2017-10-21T12:19:00.063-07:00Comments on Projekt Elof: PremiärturenLeifhttp://www.blogger.com/profile/09674618340391312148noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-106074147205316697.post-40660243310455569392013-08-08T00:17:45.045-07:002013-08-08T00:17:45.045-07:00Riktigt kul att du fått fart på den. Grattis! Bra ...Riktigt kul att du fått fart på den. Grattis! Bra jobbat! Mysko det där med hastighetsmätarvajern. Det brukar vara det korta medbringarstiftet som går av, inte själva vajern. Testa mätaren med en skruvdragare så den inte går för trögt. Dom kan torka ihop och kärva.<br />beträffande läckage från OD-lådan. En P1800 kompis i Stavsjö hade läckage från OD-lådan där den är skarvad vid lamellen. Han skaffade i tillägg till originalpackningen även såna där planbrickor med en gummikant på insidan. Då blev det tätt. För du har väl inte glömt att montera den pyttelilla tätningen till hastighetsmätardrivningen? Den är lätt att missa.<br />..och så beställer du besiktningstid i Göteborg på måndag så kan du köra ned till VROM träffen. För hemfärd bokar du en ny tid på hemmaplan. Mr X3https://www.blogger.com/profile/10459030026687392668noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-106074147205316697.post-40961627613991265922013-08-06T11:53:33.017-07:002013-08-06T11:53:33.017-07:00Stort grattis Elof! Måste vara en härlig känsla.
...Stort grattis Elof! Måste vara en härlig känsla.<br /><br />Med vänlig hälsning Lennart "P1800ES-73"Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-106074147205316697.post-54663546390196609992013-08-05T23:52:04.820-07:002013-08-05T23:52:04.820-07:00När jag lägger i backen på min 64:a så måste jag l...När jag lägger i backen på min 64:a så måste jag lyfta spaken , dra den åt vänster och sedan föra den framåt. Det finns en klack som den skall upp på för att den skall komma i.<br /><br />Mvh Lars OlssonAnonymousnoreply@blogger.com